Testimoni SC Spray

Testimoni SC Spray - Pejuang HPA

Berikut adalah kumpulan penggunaan SC Spray Pak Haji.

Testimoni 1

Jalan jauh penat.dgn sharian xcukup rehat..
Spray dtengkuk tadi.
Lega..serta merta

-Che Noriah-

Testimoni 2

Rosnah bt Hamid
(Kk nah Perlis)
734781
Selepas spray, 5mnit SC spray ,tempat lebam yang dok sakit 3hari dah, hilang sakit.
Alhamdulillah.

Testimoni 3

Assalamualaikum Tn Haji
8/7/2022
Jumaat
Jam 9.45 malam
Saya
Latifah bt Hashim
ID 752161
Sakit 3 jari tangan kiri.
5 minit Selepas spray dengan SC SPRAY
Rasa sejuk
Ringan
Rasa selesa
Sakit hilang
Jari dpt genggam rapat.
Teruja sangt
Alhamdulillah.

Terima kasih Tn Haji memperkenalkan
Products killer .
Spray ajaib
SC SPRAY👍👍
Anugerah Allah.Syukur ..
🤲🤲

Testimoni 4

Alhamdulillah…5 minit lepas spray di tengkuk dan sekali spray di bawah lidah, lenguh2 di tengkuk dh hilang. Sakit2 di ruas2 jari jugak hilang. Badan rasa ringan dan selesa.

-imasaadiah1974-

Testimoni 5

Alhamdulillah selepas pk haji bagi pd Pjs Kk wan tuk cuba spray pd ezima yg dh lama. Pulak tu waktu dtg td ezima pd tangan dok menggaru AllahuAkbar mcm dirasuk smpai luka2. Lepas spray dgn Pjs Kk wan td dlm 5 mnt Alhamdulillah mcm ajaib gatal2 dn ht yg merah2 luka melecet td kering tiba2.. AllahuAkbar..😍Alhamdulillah.. Terima kasih pk haji yg keluarkan produk terbaru SC Spray.. Spray2 sahaja dh hilang..😍AllahuAkbar..👍❤️
Hadza min fadli rabbi.🌹

-PJS Kamsani-

Testimoni 6

Alhamdulillah
Balik semalam saya spray d celah paha Dan d pungung
Gatal kulit dah jadi mcam kulat dah puluhan tahun
Bangun pagi nie
X garu garu lagi
Mashaallah.

-Ismail Mohd Nor-

Testimoni 7

Assalamualaikum Tuan Haji
Balik dr program semalam spray SC spray pd tulang belakang dan sendi-sendi. Alhamdulillah bangun pagi ni rasa segar walaupun tidur hanya 2 jam..
Waktu sahur terasa ketat di dada.. Slps spray SC spray rasa lega Alhamdulillah.
Sejak kebelakangan ni mmg saya sering mengalami rasa ketat di dada, rasa seperti tercekik dan sukar bernafas.
Alhamdulillah Allah temukan penawarnya.
Terima kasih Tuan Haji.

-Norashikin Sulong-

Testimoni 8

Assalamualaikum pk haji. Smlm balik dr progrem smpai rumah pukul 3.00 pagi. Lepas mandi baru teringat yg tapak kaki kiri sakit ngilu bila nk pijak dn lutut kanan ni dh dekat 1 bln sakit xbaik2. Sejak balik dr kembara ilmu bersama2 pak haji😍. Sblum solat subuh td spray2 shja ditempat yg sakit.. Alhamdulillah skrg dh xsakit lagi dn boleh bangun dr solat tanpa sakit lagi dn tapak kaki dh boleh pijak mcm biasa..
AllahuAkbar.. memang Ajaib..mcm Magic Produk SC spray ni.. Alhamdulillah
Terima kasih pk haji..🤲🌹

– PJS Kamsani-

Testimoni 9

Assalamualaikum
Pagi ni mak saya sakit kepala
Saya spray sc di kepala dan bawah lidah Tak sampai beberapa minit dia bangun dan bagitau kata berkurang alhamdulilah

-Siti Nazira Salleh-

Testimoni 10

Rosnah bt Hamid
(Kk nah Perlis)
734781
Selepas spray, 5mnit SC spray ,tempat lebam yang dok sakit 3hari dah, hilang sakit.
Alhamdulillah.

Testimoni 11

Alhamdulilah…tn hj betul..sendi yg berdenyut2 kerana asid(simptom ghout) sekelas spray SC hilang terus…dpt lena tanpa gangguan.. Alhamdulillah,syukur sangat2..Ha zaa min fadzli rabbi…

– PJS Noraini Salleh-

Testimoni 12

Alhamdulillah!!

Berdenyut di bahagian gigi, pipi dan kepala akibat gigi berlubang dah hilang dengan *SC SPRAY* 🤲🏻

#Spray di bahagian rahang luar

هذا من فضل ربي
“Ini daripada pertolongan Tuhanku”

Sangat menarik tentang produk spray yang baru ini.

-Muhammad Ihsan-

Testimoni 13

Pagi td sy spray bawah lidah ank yg duk batuk..Xdgr dah batuk.die

-Che Noriah-

Testimoni 14

Smlm saya selsema pastu badan semakin panas, jantung berdengup laju sekali sekala..badan semakin lemah..mcm nk lari turun dh tido dlm kereta tapi selepas menggunakan spray SC dlm 1 minit terus hilang semua tu..cepat bertindak spray SC ni…amat terbaik utk perawatan segera…jantung dh mcm biasa,badan rasa semangat,selsema berhenti,panas pun hilang

Testimoni 15

2.39 pm
Alhamdulillah. Dah dapatkan dr Rhmcj kak sya. Nak guna utk Sakit Tumit. Smg istiqomah dan terus yakin. Insyaallah.

Ph :Cuba sekarang dan lihat hasilnya 15 minit lagi

2.41 pm
Baik Pak haji. Terima Kasih
Sy cuba skrg

Tunggu 15 minit

2.54pm
Alhamdulillah. Sy dah spray sc spray di Tumit. Sudah 15minit. Saya turun dr kereta, tanpa rasa perit ditumit seperti selalu. Biiznillah, Ikhlas.. t.kasih p.hj ,

MasyaAllah.. Bukan khayalan yang Allah janjikan tapi kebenaran yang nyata

– Pn Yasmin –

Testimoni SC Spray untuk masalah kulit

Menggunakan SC Spray, Alhamdulillah sembuh walaupun sudah menggunakan kursi roda

Tidak jadi perasi jantung setelah menggunakan SC Spray

Testimoni SC Spray untuk masalah gastrik

Testimoni SC Spray untuk gatal di lutut

Testimoni SC Spray untuk lebam di kaki dan belakang

Testimoni SC Spray untuk masalah syaraf di seluruh tubuh

Testimoni SC Spray untuk sakit di betis dan kepala

Testimoni SC Spray untuk sakit di lutut

Testimoni SC Spray untuk sakit di lutut 2

Sakit tengkuk seminggu lebih, Alhamdulillah sembuh sat je selepas spray sekali saja SC spray

Darah lebih banyak keluar setelah semprotkan SC Spray untuk bekam dan fashdu

SC Spray memperlancar darah yang keluar untuk bekam

SC Spray menyembuhkan kaki yang kram dengan cepat

Muhamad Syukri telah menulis 657 artikel

Muhamad Syukri adalah leader dari Grup Marketing PejuangHPA yang memperjuangkan produk-produk halal berkualitas di Indonesia.

Klik https://hpasukses.com/syukri untuk info lengkapnya.